اخبار فوتبال

ساخت وبلاگ

به دلیل پرداخت نشدن مطالبات اعضای تیم پرسپولیس که یک روز بیشتر در عمان باقی ماندند احتمال شکایت این باشگاه از هواپیمایی عمان وجود دارد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:41

نیمار بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا به خاطر رفتارش این روزها برای تیم خود دردسر درست کرده است. او در فضای مجازی تصاویر و فیلم‌هایی را منتشر می‌کند که نشان از حاشیه نشینی این ستاره تکنیکی دارد. در حالی که بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا از دو هفته پیش در اردوی رسمی قرار داشته و حق خروج از کمپ تمرین را ندارند، نیمار در چهار شب گذشته سه بار به باشگاه‌ شبانه نزدیک به کمپ تمرین رفته و حتی تصاویری از خود را هنگام حضور در این مکان منتشر کرده است.

این موضوع خشم مقامات بارسلونا و دلخوری نگهبانان و مسئولان کمپ را در پی داشته و همین مساله باعث شده تا باشگاه به صورت کتبی به این ستاره هشدار دهد.

توهین نیمار به برخی از بازیکنان رئال مادرید در فضای مجازی به تبعیت از توهین‌های سریالی پیکه به مقامات دولتی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید دردسر دیگری است که در صورت پیگیری رسانه‌های مادریدی احتمالا با واکنش مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا همراه خواهد بود

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:41

آلساندرو دل پیرو اسطوره باشگاه یوونتوس به تمجید از زین الدین سرمربی رئال مادرید پرداخت و او را سرمربی برزگی دانست که توانایی تغییر رویکرد باشگاه کهکشانی‌ها را دارد.

دل پیرو در مصاحبه با سایت فور فور تو اظهار داشت: زیدان خودش را آماده کرده تا مربی بزرگ و باورنکردنی شود. او در این مدت کوتاه کار بسیار سختی را انجام داده است. او توانایی تغییر رویکرد باشگاه رئال مادرید چه در سطح تیم یا هواداران را دارد. برای او

آرزوی موفقیت در لیگ قهرمانان و لالیگا را دارم.

ستاره سابق بیانکونری درباره افت شدید بارسلونا گفت: از افت اخیر بارسلونا حیرت زده شدم و باورم نمی‌شود. اگر کسی دو هفته پیش از من می‌پرسید که بارسا از لیگ قهرمانان حذف می‌شود به او پاسخ می‌دادم: امکان ندارد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:41

تیم منچسترسیتی و تیم تاتنهام

در آخرین دیدار هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام میهمان استوک سیتی بود و با ۴ گل میزبانش را درهم کوبید.

در این دیدار هری کین و دله علی هر کدام دو بار برای وایت‌هارت لینی‌ها گلزنی کردند.

تاتنهام با این برد ۶۸ امتیازی شد و به ۵ امتیازی لستر سیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس رسید.

استوک هم با این باخت با ۴۹ امتیاز نهم است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:03

اشکان دژاگه دو هفته پیش از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و دو بازی اخیر العربی در لیگ ستارگان را از دست داد. غیبت هافبک ملی‌پوش کشورمان برای العربی گران تمام شد.

روزنامه الرایه قطر امروز خبر داد: العربی لیگ ستارگان قطر را با کسب رده هشتم به اتمام رساند. زولا سرمربی العربی به خاطر مصدومیت اشکان دژاگه بازیکن ایرانی و پاولینهو در بازی دو بازی اخیر ضربه خورد. در نتیجه پزشکان العربی در حال معالجه مصدومان هستند تا تمام تلاش خود را کنند تا در دو روز آینده این دو بازیکن به تمرینات گروهی تیم برگردند.

این نشریه قطری در ادامه نوشت: با آغاز جام امیر قطر، العربی ۲۸ آوریل(۹ اردیبهشت) بازی دارد. حریف العربی یکی از تیم‌های قطر یا الخریطیات است زیرا آنها باهم بازی می‌کنند و تیم راه‌یافته به مرحله بعد با العربی بازی می‌کند. در نتیجه زولا می‌خواهد ناکامی خود را در لیگ ستارگان با فتح این جام جبران کند و نیاز به تمام بازیکنان دارد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 243 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:03

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه با رادیو ورزش در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: بازی با الهلال علاوه بر مسائل فنی یک مسابقه حیثیتی است. دیروز در نشست خبری این مسئله را گفتیم. البته ممکن است که امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نامه ما را به کمیته اخلاق بفرستد چرا که از AFC انتقاد کردیم و او منتظر است تا ما را به کمیته اخلاق بفرستد.

وی تأکید کرد: در نشست گفتم ایران جزو امن ترین کشورهای دنیا است. چند کشور دیگر که نمی‌توانند در کشور خودشان بازی کنند میزبانی مسابقاشتان به ایران سپرده شده و این رفتارهایی که صورت می‌گیرد درست نیست. متاسفانه مکان بازی ما را در قطر عوض کردند و مشکلات زیادی به وجود آوردند. گفتند باد آمده و مشکلاتی ایجاد شده و مجبور شدیم در زمین دیگری بازی کنیم. البته زمین‌های قطر دارای کیفیت بسیار خوبی است و این مسئله نمی‌تواند برای ما بهانه شود.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: شعار فیفا این است که سیاست در فوتبال نباشد اما متاسفانه این اتفاق در آسیا افتاد. می‌گویند هوادار باید در ورزشگاه حاضر شود اما در بازی که ما می‌توانستیم ۸۰ هزار نفر را به ورزشگاه بیاوریم میزبانی را از تیم‌مان گرفتند. متاسفانه مسئولان حاضر در قطر در مقابل این مسائل موضع سکوت دارند. تلاش ما این است که اجازه ندهیم اعمال نفوذ طرف مقابل داخل زمین وارد شود. باید امروز یک فوتبال ایرانی بازی کنیم و از آرمان‌های خودمان در زمین دفاع کنیم. باید تکلیف‌مان را انجام دهیم و نتیجه دست خداست.

قلعه‌نویی در مورد خستگی تیمش یادآور شد: در خواست کردیم که چند روز به تیم ما استراحت بدهند اما این کار را نکردند. تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ نتوانستند نتایج خوبی بگیرند که این هم به خاطر عدم استراحت کافی است.

وی افزود: ۲ سال قبل با استقلال در حال رسیدن به جمع ۴ تیم برتر آسیا بودیم. متاسفانه یک بازی ما را عقب نیانداختند. حریفان ما با جت اختصاصی سفر می‌کنند ولی وضعیت ما را نگاه کنید. محمد نوری و پژمان نوری دو روز قبل به اردوی ما آمدند آنها از تیم‌های قطری و اقداماتی که کردند توضیح می‌دادند. تیم‌های باشگاهی حوزه‌های خلیج فارس به مراتب از تیم‌های ملی این کشورها قوی تر هستند. چرا که بازیکنان خوبی را جذب می‌کنند. تیم الجزیره دو مهاجم خوب داشت که یکی آقای گل آسیا بود و دیگر بازیکنی ۴-۵ میلیون دلاری بود. به هیچ وجه در این مدت فرصت کار تاکتیکی نداشتیم و فقط ریکاوری می‌کنیم. در بازی با ذوب آهن یک پرواز به تهران داشتیم و سپس از تهران به تبریز رفتیم. برای سفر به قطر مجبور شدیم به تهران بیاییم و از آنجا راهی دوحه شویم. شما ببینید تیم چقدر تحت فشار قرار می‌گیرد. آنوقت به ما می‌گویند بروید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنید. در این شرایط کار بسیار سخت است. در مقابل نگاه کنید که برای یک بازی مقابل گوام و هند لیگ را چند روز تعطیل می‌کنند. اگر حرف هم بزنیم آقایان ناراحت می‌شوند. متاسفانه سزار روز گذشته از ناحیه عضله پا دچار کشیدگی شد. از او MRI گرفتیم تا وضعیتش مشخص شود. احتمال دارد این بازیکن در ترکیب اصلی نباشد. این مسئله هم به خاطر خستگی است. هیچکسی هم جوابگو نیست اگر هم حرف بزنیم خیلی سریع از سوی کمیته اخلاق ما را دعوت می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد از کمیته اخلاق دل پری دارد، اظهار داشت: از کمیته اخلاق نه اتفاقا آنها خیلی افراد خوبی هستند. از فردی مثل حسینی دل پری دارم که این بازی‌ها را به راه می‌اندازد. در کمیته اخلاق افراد خوبی هستند که عدالت در رفتارشان است.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم سایر نماینده‌های کشورمان هم نتایج لازم را بگیرند و بتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت سزار عنوان کرد: با صحبت‌هایی که این بازیکن می‌کرد بعید می‌دانم او امروز بتواند در میدان حاضر شود امیدوارم در مسابقات بعدی مشکلی نداشته باشد. البته امروز باید جواب عکس او را ببینیم تا وضعیتش به طور صد در صد مشخص شود.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:03

حمید علی‌عسگر ابتدا در مورد وضعیت سیاه‌جامگان گفت:‌ ما در باز‌ی‌های اخیر بدشانس بودیم و از طرفی اشتباهات داوری به تیم آسیب زده است. از طرفی یکسری مشکلات هم در باشگاه وجود دارد و بازیکنان پول نگرفته‌اند. متأسفانه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده و پرداختی‌ها صفر بوده است. این وضعیت آزاردهنده است و باشگاه باید هر چه زودتر فکری برای حل این مشکلات کند.

وی در ادامه در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و واقعاً فوتبال بازی می‌کنیم، اما گفتم که بدشانس بودیم و از داوری‌ها ضربه خوردیم. جایگاه سیاه‌جامگان با این فوتبال، اینجای جدول نیست و مطمئن باشید ما در لیگ برتر می‌مانیم. کاظمی نمی‌گذارد که این تیم سقوط کند.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان، شانس تیم پرسپولیس را برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر زیاد دانست و اظهار داشت: به‌نظر من پرسپولیس قهرمان می‌شود. پرسپولیس با برد در دربی در وضعیتی ایده‌آل قرار گرفت و شانس اول قهرمانی است. استقلال خوزستان هم تیم خوبی است، ولی به‌نظرم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:00

آندرانیک تیموریان سال گذشته در بازی با فولاد خوزستان از ناحیه زانو مصدوم شد و دوران نقاهت این مصدومیت بر خلاف پیش‌بینی‌ها طولانی شد.

مجید جلالی، سرمربی سایپا اخیراً با پزشک تیموریان صحبت کرده و طبق گفته پزشک معالج آندو، این بازیکن از اوایل هفته آینده می‌تواند در تمرینات سایپا شرکت کند. جلالی در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تأیید کرد.

تیموریان بازی با ملوان را از دست خواهد داد، ولی او تلاش می‌کند تا خودش را به دیدار مقابل استقلال برساند. البته هنوز حضور هافبک ملی‌پوش سایپا در این بازی قطعی نیست.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:00

پرسپولیسی‌ها آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اهواز عصر روز پنجشنبه هفته جاری در زمین شماره ۲ آزادی انجام خواهند داد و با پرواز ساعت ۲۰:۳۰ راهی اهواز می‌شوند. با توجه به این قضیه برانکو ایوانکوویچ نمی‌تواند در نشست خبری پیش از بازی تیمش که عصر روز پنجشنبه در اهواز برگزار خواهد شد شرکت کند.

پرسپولیس برای دیدار با استقلال اهواز محسن بنگر، مهرداد کفشگری و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. این دیدار ساعت ۱۸:۱۰ روز جمعه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه غدیر برگزار خواهد شد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 198 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:00

در یکی از حساس ترین بازیهای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم تراکتورسازی و الهلال عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار قرار بود در ورزشگاه الغرافه برگزار شود اما به یک باره کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که این دیدار در ورزشگاه تیم قطر برگزار شود.

در این گروه تراکتورسازی با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و الهلال هم با ۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 1:22

پس از شکست سنگین استقلال در داربی تهران، برخی اخبار از احتمال تغییرات در کادر فنی این تیم حکایت داشت اما امروز اعضای هیات مدیره استقلال از پرویز مظلومی حمایت کردند و مقرر شد این مربی تا پایان فصل هدایت استقلال را بر عهده داشته باشد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 1:22

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره جلسه روز دوشنبه اعضا هیات مدیره گفت: در این جلسه باید در ابتدا تکلیف بدهی باشگاه استقلال به توزی برزیلی را مشخص کنیم. بررسی وضعیت و مسائل کلی تیم نیز بخش دیگری از جلسه است اما باید بگویم که بحثی برای تغییر کادرفنی نداریم و موضوعی که برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است نحوه پرداخت بدهی ما به بازیکنان خارجی است.

او درباره حواشی به وجود آمده درباره قضاوت ترکی، بیان کرد: من بازی را ابتدا در استادیوم دیدم که متوجه اشتباهات داوری نشدم اما پس از آنکه شب گذشته مجددا فیلم بازی را مشاهده کردم و نظرات کارشناسی داوران را مطالعه کردم متوجه اشتباهات داوری در این بازی شدم. البته باز هم می گویم که ترکی داور بزرگی است و ایمان داریم که این اشتباهات سهوی بوده اند اما نباید منکر اثرگذاری این اشتباهات باشیم. از آقایان عنایت و اصفهانیان نیز درخواست می‌کنم در هفته‌های پایانی و تاثیر گذار لیگ برتر دقت بیشتری در نحوه انتخاب داوران داشته باشند و علاقه مند هستم پس از مشخص شدن این اشتباهات داوری مجددا نظر آنها را درباره قضاوت داربی بدانم.

سرپرست باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن بی احترامی صورت گرفته به فرزاد مجیدی در تمرین استقلال، اظهار کرد: اعتراض و انتقاد با حفظ حرمت و رعایت ادب لازمه‌ی هر کاری است اما ما با هرگونه بی احترامی مخالف هستیم. متاسفانه روز گذشته نسبت به سرپرست تیم فوتبال استقلال اساعه ادبی صورت گرفته است که بنده ضمن محکوم کردن این اتفاق، برای بررسی این پرونده دستورات لازم را صادر کرده ام.

افشارزاده درباره صحبتهای مطرح شده از سوی سعادتی، رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال پس از داربی، تصریح کرد: ایشان پس از داربی ناراحت بودند و صحبتهایی را به زبان آوردند که به ایشان تذکر داده شده است. سعادتی نباید در حوزه فنی دخالت کند و در زمان ناراحتی، نظرات شخصی خود را با رسانه‌ها مطرح کند زیرا این کار باعث وجود حواشی در اطراف تیم می شود.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت از مظلومی، گفت: ما باید از مظلومی و تیم او در چهار بازی پیش روی حمایت کنیم. فاصله ما با صدر جدول تنها سه امتیاز است و در فوتبال همانگونه که ما امتیاز از دست دادیم، دیگر تیمها نیز امتیاز از دست خواهند داد که در این میان نتیجه گیری تیم و کسب امتیازهای پیش رو بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.. هواداران مطمئن باشند که همه اعضای باشگاه استقلال تلاش می کنند تا بهترین نتایج را کسب کنیم و باید با حمایت آنها تا آخرین لحظه برای کسب موفقیت بجنگیم.

روز گذشته باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای از شکایت این باشگاه علیه محسن ترکی خبر داد اما دقایقی بعد بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با رادیو اعلام کرد که ترکی به خوبی از پس قضاوت داربی بر آمده و از او به خاطر تصمیماتش در جریان بازی تشکر کرد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 1:22

کارون یعقوبی، در مورد وضعیت استقلال اهواز گفت: وضعیت ما خوب است. تمرینات منظمی برگزار می‌کنیم و آماده دیدار مقابل پرسپولیس هستیم.

وی در مورد اینکه آیا سقوط به لیگ دسته اول را پذیرفته‌اند،‌عنوان کرد: سقوط را قبول کردیم، اما چیزی که در باور ما نهادینه شده، این است که تیم استقلال اهواز هستیم و همیشه تا آخرین دقیقه می‌جنگیم تا از اعتبارمان دفاع کنیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در رابطه با اینکه پرسپولیس این هفته‌ها خوب نتیجه می‌گیرد، اظهار داشت: خیلی از تیم‌های دیگر بودند که در نتیجه‌گیری خوب عمل می‌کردند، ولی مقابل ما نتوانستند کیفیت لازم را نشان دهند. استقلال، ذوب‌آهن و... این وضعیت را داشتند. مطمئن باشید این شرایط سخت را برای پرسپولیس هم رقم می‌زنیم.

یعقوبی در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی پرگل پرسپولیس در دربی استرس به بازیکنان تیمش نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: اتفاقا برعکس این مسئله انگیزه بازیکنان ما را بیشتر کرده است تا نشان دهیم چه توانایی بالایی داریم.

وی در رابطه با محل برگزاری دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تمام مسابقات ما در زمین تختی برگزار می‌شود و این دیدار هم همانجا انجام خواهد شد. دلیل موجهی برای تغییر محل بازی وجود ندارد. در سال‌های گذشته هم پرسپولیس و استقلال در تختی بازی کردند و هیچ‌وقت مشکلی از این بابت به‌وجود نیامده است.

مدیرعامل استقلال اهواز در پایان در رابطه با اینکه آیا وضعیت مالی این تیم برای رفتن به اردو فراهم است، گفت:‌ متأسفانه وضعیت مالی ما خوب نیست، ولی سعی می‌کنیم تا پایان فصل کار را به صورتی پیش ببریم که آبروی استان و استقلال اهواز حفظ شود.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:57

محمود فکری در خصوص اوضاع بحرانی استقلال اظهار داشت: مدتی پیش در صفحه اجتماعی‌ام مطلبی نوشتم که مشاوران استقلال این تیم را به جاده خاکی می‌برند. زمانی که استقلال در صدر جدول بود و به فینال جام حذفی رسید، خیلی‌ها به این موضوع اشاره کردند که تیم مشکل دارد و من هم بارها در این مورد صحبت کردم، اما آقایان کار خودشان را کردند. برای خودشان هیئت مدیره درست کرده و حالا هم جوابگو نیستند. الان پیشکسوتان باید سرشان پایین باشد و جواب مردم و هواداران استقلال را بدهند.

او در مورد شایعه برکناری مظلومی و اولتیماتوم باشگاه استقلال به این مربی خاطرنشان کرد: اگر قرار است بحث تغییر کادر فنی مطرح شود، باید این موضوع باید روی کار کارشناسی باشد. باشگاه باید مشکلات را بررسی کند. اصلاً شاید مقصر اصلی بازیکنان یا کادر فنی نباشند و شاید مشکل در مدیریت و هیئت مدیره باشد. شما دیدید که مدیران باشگاه سال گذشته کادر فنی را برکنار کردند، اما در این فصل چه اتفاقی افتاد؟ این درست است که ایرادهای فنی وجود داشت، اما برای موفقیت یک تیم باید مجموعه باشگاه و مدیریت خوب کار کنند.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال درباره درخواست هواداران استقلال مبنی بر برکناری فرزاد مجیدی گفت: بعد از مشکلی که برای پورحیدری پیش آمد، مجیدی کارهای مربوط به منصور خان را انجام داد که جای تقدیر دارد. نکته مهم این است که چرا باشگاه استقلال بعد از این اتفاق یک تصمیم درست نگرفت؟ وقتی پورحیدری رفت باید یک نفر در حد او سرپرست استقلال می‌شد. شما می‌بینید روی نیمکت پرسپولیس محمود خوردبین حضور دارد که یک فرد باسابقه و بزرگ است.

فکری در مورد اینکه آیا استقلال شانس قهرمانی دارد یا نه، اظهار داشت: اگر تصمیمات درست گرفته شود، شانس قهرمانی وجود دارد. ۱۲ امتیاز باقی‌مانده و مطمئن باشید پرسپولیس نمی‌تواند ۱۲ امتیاز کامل را بگیرد. استقلال باید برای بازی‌های آینده تصمیمات درست بگیرد تا قهرمان شود یا اینکه حداقل سهمیه آسیا را بگیرد و اگر قهرمانی جام حذفی هم به استقلال رسید، یک فصل عالی را پشت‌سر بگذارد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:57

دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۰۸

فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها در شبی به یک رکورد منحصربه‌فردی رسید که بارسلونا مقابل میهمانش، والنسیا شکست خورد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:57

استقلال داربی ۸۲ را باخت و بعد از آن هجمه سنگینی علیه کادر فنی این تیم ایجاد شد. این هجمه از سوی برخی پیشکسوتان و هواداران این تیم به سمت و سوی سرمربی خارجی رفت. در بسیاری از موارد دیده شده که برخی پیشکسوتان و هواداران استقلال به دنبال آوردن یک مربی خارجی به زعم خودشان بزرگ برای این تیم هستند.

وارد این بحث نمی‌شویم که اساسا پیشکسوتانی که به هیچ وجه کی‌روش را قبول ندارند به دنبال کدام مربی خارجی برای استقلال هستند؟ یا اینکه پیشکسوت محترمی که به دنبال آوردن سیموندی در ابتدای فصل به استقلال بود چگونه نام از مربی خارجی بزرگی می‌برد، در حالی که فرد یاد شده حاضر بود با کمتر از ۳۰۰ هزار دلار در ایران مربیگری کند.

در این مطلب بحث اصلی روی تجربه تاریخی استقلالی‌ها از مربیان خارجی است. اولین مربی خارجی استقلال رایکوف بود. وی بعد از دانایی‌فر سرمربیگری استقلال را بر عهده گرفت و دوران نسبتا خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت. اولین قهرمانی استقلال در آسیا به دست او رخ داد و البته شکست ۶ بر صفر آبی‌ها از پرسپولیس هم در دوره مربیگری او اتفاق افتاد. رایکوف جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد و از او به عنوان یکی از مربیان موفق خارجی در ایران یاد می‌شود.

با این حال رایکوف ظاهرا تنها مربی موفق تاریخ خارجی استقلال بوده است. بعد از او جکیچ سرمربیگری استقلال را بر عهده گرفت اما موفقیت خاصی با استقلال نداشت و بعد از انقلاب اسلامی، ایران را ترک کرد.

سومین مربی خارجی استقلال بیلوفسکی بود. وی در ابتدای دهه ۷۰ هدایت استقلال را بر عهده گرفت ولی آنقدر بد نتیجه گرفت که برکنار شد و نصرالله عبداللهی هدایت آبی‌های پایتخت را بر عهده گرفت.

چهارمین مربی خارجی تاریخ استقلال سوکومورخوف بود. در دوران دهه ۷۰ استقلال، وی دو بار هدایت استقلال را بر عهده گرفت و در هر دو بار هم بدون کسب عنوان قهرمانی ایران را ترک کرد.

آخرین سرمربی خارجی تاریخ استقلال رولند کخ نام داشت. این مربی آلمانی که مدت‌ها دستیار کریستوف دام بود به عنوان اولین تجربه سرمربیگری‌اش به ایران آمد اما نتایج ضعیف او و درگیری‌اش با حواشی استقلال باعث شد برکنار شود و پورحیدری از اواسط فصل هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

تاریخ نشان داده که هر چقدر پرسپولیسی‌ها در داشتن مربی خارجی موفق بودند استقلالی‌ها در این امر ناموفق نشان دادند. شاید بد نباشد برخی از پیشکسوتان حامی مربی خارجی برای این تیم به این سوال پاسخ دهند که اساسا کدام مربی خارجی بزرگی حاضر می‌شود به تیمی بیاید که چیزی حدود ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد. زمین تمرین مشخصی ندارد و به قدر کافی پرونده در فیفا به عنوان بدهی به بازیکنان خارجی سابقش دارد.

البته پیشکسوتان و هواداران استقلال به خوبی به یاد دارند که استیماچ تا آستانه هدایت آبی‌های پایتخت در این فصل پیش رفت ولی در نهایت مظلومی سرمربی استقلال شد. البته نتایج استیماچ در سپاهان خود گواه مسائل زیادی است که جایش در این مطلب نیست.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 16:38

تیم فوتبال منچسترسیتی یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی بود اما دو شکست خانگی مقابل تیم های لسترسیتی و تاتنهام اکنون این تیم را در رده سوم رقابتها قرار داده است.

«مانوئل پلگرینی» بر این باور است که مطرح شدن نام سرمربی بایرن مونیخ به عنوان سرمربی فصل آینده من سیتی، این پیامدها برا برای وی و تیمش در پی داشته است.

وی در این خصوص گفت: ما به دلایل مختلفی بازی هایمان در ماه فوریه مقابل لسترسیتی و تاتنهام را شکست خوردیم. این دو شکست باعث شد از قهرمانی فاصله بگیریم. از هم اکنون تا ماه مه باید هشت بازی برگزار کنیم. من ناراحتم چون نمی بایست آن دو بازی را می باختیم.

سرمربی سیتی ادامه داد: در آغاز فوریه بحث هایی در روزنامه‌ها مطرح شد که از اتفاقات فصل آینده در خصوص مربیگری خبر داد. اینکه کدام بازیکنان از تیم می روند و کدام بازیکنان به تیم ما اضافه می شوند. با این شرایط برای یک بازیکن ساده نیست که تمرکز خود را حفظ کند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 16:38

در این تمرین فرشاد احمدزاده که در دیدار برابر استقلال دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود همراه سایر نفرات و بدون مشکل در تمرینات گروهی شرکت کرد تا کادر فنی دیگر دغدغه‌ای برای حضور وی در دیدار برابر استقلال اهواز نداشته باشد.

همچنین برانکو پیش از آغاز این تمرین با بازیکنان تیمش صحبت کرد و از آنها خواست که دیگر به پیروزی در دربی فکر نکنند و حواسشان را معطوف بازی‌‌های پیش رو از جمله دیدار برابر استقلال اهواز کنند.

به علت اینکه تمرین در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد، حضور خبرنگاران و هواداران در این تمرین ممنوع بود.

پرسپولیسی‌ها امروز به پس از انجام حرکات کششی به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی مشغول شدند. سرخ‌پوشان ابتدا زیر نظر مارکو با انجام حرکات کششی و نرم دویدن به گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند. پاسکاری‌های کوتاه و بلند، در محوطه محدود از جمله برنامه‌های دیگری بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود.

ایگور پانادیچ هم تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفته بود و به دروازه‌بان‌ها تاکید داشت تا در یک ضرب گیری توپ‌ها تمرکز داشته باشند.

رضا خالقی‌فر هم که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، تنها غایب این تمرین بود.

سرخ‌پوشان پس از یک ساعت تمرینات آماده سازی، به انجام فوتبال درون تیمی پرداختند که برانکو و کریم باقری هم در این میان نکاتی را به بازیکنان متذکر می‌شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز جمعه در اهواز میهمان تیم انتهای جدولی استقلال این شهر است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 16:38

آرسن ونگر پس از تساوی یک - یک و ناامیدکننده آرسنال مقابل کریستیال‌پالاس در چارچوب هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس که شب گذشته رقم خورد، به خبرنگاران گفت: پس از بازی که امروز به نمایش گذاشتیم، دیگر حس و رؤیای قهرمانی ندارم. در حال حاضر به این فکر می‌کنم که از لحاظ روحی و روانی خود را تقویت کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن که حالا تیمش با ۶۰ امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده چهارم لیگ برتر است و با لسترسیتی صدرنشین هم ۱۳ امتیاز اختلاف دارد، افزود: ما باید توجه‌مان به تیم‌های پشت‌سری‌مان هم باشد، چون آنها هم خوب بازی می‌کنند و بازی‌های خود را دارند با برد پشت‌سر می‌گذارند. به‌هر حال ما تا پایان (پنج هفته مانده به پایان لیگ) می‌جنگیم تا در جمع چهار تیم برتر لیگ باقی بمانیم. اگر کار بیشتری از دست‌مان ساخته است، باید تلاش بیشتری در زمین انجام دهیم، اما بهتر است رؤیاپردازی نکنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

وی افزود: خیلی خیلی ناراحتم. امروز یکی از آن روزهایی است که اصلاً دوست نداشتم در کنفرانس خبری پس از بازی حضور پیدا کنم، چون هیچ چیز لذت‌بخشی وجود ندارد. ما ۷۰ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم، اما به اندازه کافی از آن بهره نبردیم. ما دقت لازم را به هنگام زدن ضربات آخر نداشتیم و نتوانستیم به بازی سرعت ببخشیم.

ونگر تأکید کرد: ما با آزادی لازم بازی نکردیم و نتوانستیم بازی روانی را از خود ارائه دهیم. در نهایت هم روی یک شوت منحصربه‌فرد، دروازه‌مان توسط کریستال‌پالاس باز شد. حریف ما بسته بازی می‌کرد و در دفاع عالی بود.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 15:13

بانوی پیر در هفته سی‌و‌سوم سری A موفق شد میهمانش پالرمو را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست دهد و با توجه به باخت شنبه شب ناپولی رده دومی برابر اینتر، حاشیه امنیتش را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها به ۹ امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که تنها پنج هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده و احتمال ثبت پنجمین قهرمانی متوالی بانوی پیر قوت گرفته است. با این حال ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر هنوز حاضر نیست درباره قهرمانی تیمش حرف بزند.

آلگری در گفت‌و‌گو با شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: در این بازی ما در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم، اما پس از ۱۰ دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم. هیچ تیمی نمی‌تواند ۹۰ دقیقه تمام روی کارش تمرکز کند، حتی ما.

نتایج بهتر یوونتوس دربازی‌های رودررویش با ناپولی بدان معناست که حتی اگر این دو تیم در پایان فصل هم‌امتیاز شوند، این یووه است که اسکودتو را می‌برد. با این حال آلگری روی آمار گل‌های خورده و زده تیمش تأکید داشت.

آلگری ادامه داد: پای تفاضل گل هم در میان است. ما نباید گل بخوریم. بازی باید بهتر از این‌ها مدیریت شود، چون ما در بخش پایانی کورس قهرمانی هستیم. وقتی حریف‌تان دارد جان می‌دهد، شما باید کارش را یکسره کنید. شکست ناپولی سبب شد این‌گونه به نظر برسد که کورس قهرمانی برای اسکودتو تمام شده است، اما این‌گونه نیست. ما هنوز دو پیروزی و یک تساوی دیگر می‌خواهیم تا ۸۶ امتیازی شویم. من بازی‌های پیش‌روی تیمم را از پیش برده نمی‌بینم و می‌گویم که فقط باید امتیازات‌مان را افزایش دهیم. باید توجه داشته باشیم که برنامه سایر تیم‌ها نسبت به برنامه تیم ما آسان‌تر است.

سرمربی بانوی پیر در پایان تأکید کرد: اگر بخواهیم براساس نتایج قضاوت کنیم، یوونتوس فعلی، قوی‌ترین تیمی است که باشگاه یوونتوس داشته است. ما با گروهی از بازیکنان کهنه‌کار فوق‌العاده و جوان‌های آینده‌دار می‌توانیم از این هم بهتر شویم. این یوونتوس آینده روشنی دارد. ما بازیکنان جوان‌مان را در سطحی متفاوت از مسئولیت قرار خواهیم داد. ما می‌خواهیم به خط پایان برسیم آن هم در شرایطی امتیازات‌مان بیشتر از ناپولی است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 15:13